Uppdatering

Ja då var man i uppsala igen. Tråkigt. Allt är så mycket roligare hemma i järvsö, kompisarna (tack för en jätterolig helg) och djuren och miljön. Jag har klippt klövarna på mina getter själv, eller ja, Josse höll i geten mamma höll i benet/klöven och jag klippte :) Han me en ridtur idag också innan jag åkte hit, Eldis blev svettig och anfådd av en skrittur. Det märks att han inte blir riden lika mycket. Och vilket underbart väder det har varit idag +4 grader med strålande sol och varma vårvindar.
Måste försöka börja få lite färg på kroppen, ser ut som ett lik. Haha.

Jag har sockerdricka i benet...

Imorgon blir det förhoppningsvis bio, (om Johan hinner hem) med Fanny, Simon och Erika. Alice i Underlandet 3D :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0