bläääää död

Okej, nu mår jag jätteilla (äcklad) inte ofta jag blir äcklad tills jag mår illa men nu... Fan. Va fan skulle jag kolla upp det där igen för?!!! Why? Blää, pannkakan vänder sig i magen.
Är det nånting som jag inte klarar av så är det död, döda människor och djur. Jag blir nästan aldrig äcklad av nått annat men det här är vidrigt. Dumma Andres Serrano varför skulle han knäppa kort på ett bårhus! The Morgue heter utställningen, ifall nån undrade.

Och den vidrigaste bilden är kvinnan som har halva ansiktet övertäckt! Hennes döda blick. Fyyy. Måste hålla handen för skärmen. Jag förstår inte att folk kan jobba på bårhus men det är ju bra att nån gör det.

Sök på The Morgue.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0