Måndag och ett nytt år...

...Nu finns det ingen återvändå! Nu har träningen äntligen kommit igång! Mitt nya nyttiga liv, undrar hur många gånger jag har sagt det där... haha.

Smootie varje morgon (frukost)

Äta nyttigt och flera små mål om dagen.

Lördagar får jag äta vad jag vill :D

Varje morgon blir det vanliga promenadrunda före frukost ca 1 timme och 20 min. Dricker kaffe innan för att öka förbränningen.

Och jag ska komma igång med styrketräningen, två muskelgrupper åt gången några gånger i veckan.

Johan har sagt att man ska ha en bild på sitt mål uppsatt...
Tror nog att jag ska sätta upp denna bild på kylskåpet :D


Kommentarer
Postat av: sara

ser ut som mig (H) ;D

2010-01-18 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0