lite uppdatering

Oj vilken dålig uppdatering det har blivit på senaste tiden :( men det har varit fullt upp. Just nu är Sofia här, kom i söndags, och vi har härjat i flera dagar. Shoppat, gått på bio, fikat, spelat poker, monopol.
Igår såg vi Avatar i 3D Jättehäftigt! Det var första gången jag såg 3D :) Nästa biofilm blir nog Snabba cash eller Alice i underlandet (som verkade grym på 3D i trailern).... Jag ska nog gå med i bioklubben! Älskar bio :D

Idag ska vi ner på stan... igen. Jag och Johan måste lämna in låneböcker på biblioteket och Sofia ska hitta en födelsedagspresent till sin mor. jag ska köpa en kofta som fanns på rea på Monki, som jag inte köpte igår vilket jag ångrar. Hoppas den är kvar!

Jag har shoppat för några månader frammåt nu :) tänkte visa upp allt lite senare.

Just ja! Jag utklassade Sofia och Johan på monopol om man räknade pengar efter att dom gett upp och slutat spela. hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0