Jag hittade..

...ett inlägg i Sofias blogg.

"Uppsala

Befinner mig i skrivande stund hos Fia och Johan i Uppsala, där där vi (i vissa fall bara jag) kommit fram till tre saker;

1. Jag är bäst på poker. Tog hem hela vinsten (60 kr) när jag spelade det första gången i hela mitt liv! :):):)

2. Här i Uppsala kallar man tydligen Clas Ohlson för "Classe", vilket är i stort sett omöjligt att uppfatta när personen som säger det är en fortpratande piercingstudiokille. Tur att jag hade tolkar med mig!

3. Grannarna här i Uppsala blir inte så glad när man klockan tolv natten mot måndagar pratar och skrattar åt att man antingen kan bli jagad i trumhinnan eller bejaka den... Wonder why?

Det var väl ungefär detta jag ville förmedla för tillfället. Och just ja, nämnde jag att jag äger i poker?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0