En dröm

Hej Dagbok! :D

Jag drömde en konstig dröm inatt om ett typ berg (format ungefär som en skyskrapa) mitt i Uppsala i IKEAbacken. På berget var det en spökstad med en massa riddarborgar eller liknande. Men det var en förbjuden plats och jag blev så fachinerad att jag vaq in på Classe (Classe = Clas Ohlsson, Sofia har haft lite svårt för sånt där! Hihi) och köpte målarduk och penslar, har fått för mig att jag måste börja måla mina drömmar :)

Vi får väll se hur det går.....

Hittade en ställbar provdocka till salu i sthlm för 1 500:- hoppas att den blir min :D
Syrran ville att jag skulle sy hennes balklänning men då måste hon köpa provdockan till mig först! Ha!





Jag vet att jag är bäst på paint! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0