Till dig Johan ♥



 Första gången vi träffades....
Var? På Stenegårds restaurang.
När? Sommaren 2006.
Hur? Du jobbade som kock och jag som servitris.

Mitt starkaste minne från vår första tid tillsammans: Måste nog vara när jag pussade dig på kinden som tack för rosen, och en massa fler underbara minnen.

DU...

..Är snäll när du: Möter upp mig efter jobbet varje natt i denna kyla.
..Är rolig för att du: Har en sjuk humor och kan alltid få mig att skratta.
..Är så himla söt för att: Du vägrar ha fel, vill alltid ha rätt. 
..Är speciell för att: Vi kan prata om allt tillsammans, en själsfrände. 

Det var kärlek vid första ögonkastet ♥

JAG...

..Uppskattar dig otroligt mycket för att: Du alltid ställer upp för mig i vått och torrt.
..Beundrar dig enormt för att: Du har en sån kämparglöd och aldrig ger upp.
 
Kärt barn har många namn, jag brukar kalla dig: Hjärtat, Älskling, Hjärtegull, Pluppi, Sötis... 

Du brukar kalla mig: Älskling, Fisis, Stumpan, Stumpis...

Du gör mig lycklig för att: Med dig känner jag mig trygg, det finns en mening med att leva.

DU har förändrat mitt liv, med dig känner jag mig:
Lycklig.
Tryggare.
Starkare.
Gladare.
Omtänksammare.
Säkrare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0