Söndag med stort "s" som i sörhäll

Det var jättekul på brynäsmatchen igår i läkerolarena me pappa :D Brynäs vann och alla gamla gubbar var galna och slogs, som det ska vara :)
Idag var det en heldag med Sofia! Vi va på caffärn och fikade sen drog vi hem till henne och hade småstadslivmaraton :D Hade velat åka längdskidor i Harsa men inte med krasslig hals. Pappa tyckte att jag skulle åka upp till Jarsebacken med Josse, det var ju fint väder men det är roligare med längd! Hur som haver... Imorgon ska det bli storstädning i stallet, the goat box and the house... Jag är trött.

Ska ta mig ut på en promenad i berget med hundarna också :)

Jag har blivit lycklig ägare till ett par CAT-stövlar (Chelsey Hi), tack pappa!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0