tillbaka till samtiden

Ja då sitter man här igen, jag känner mig så ensamen. Johan är hemma om ca 1 timme. Undrar om jag ska cykla ner och möta honom vid tåget? Men det är en obehaglig känsla av att vara ute sent på kvällen i en stor stad. Men kära Fålhagen är ett lungt ställe. Jag får cykla fort ända fram till perongen :)
Pratade med Sofia tidigare, hon ska kanske hit till Uppsala i morgon och uträtta lite ärenden. Hoppas att vi kan träffas och ta en fika :D
Tydligen ska det bli en kräftskiva där hemma, jag vill åka! Vi får se om plånboken tillåter det.

Men jag åker hem nästa fredag iaf, det ska bli skönt att komma hem några dagar.

Jag funderar så mycket, funderar på livet. Vad som komma skall.
Jag undrar hur mitt liv ser ut om 5 år.... Förhopningsvis har jag och Johan flyttat hemmåt, till en gård. Kanske har man en bulle i ugnen...
Härliga tankar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0