Sörby!

Nu är jag hemma i Jarse! Han inte mer än att kliva av tåget så ringde Sara, från Lill-Babs Caffär, och undrade om jag ville jobba i morgon. Det var väll meningen att jag skulle jobba hemma på gården i morgon men jag väljer jobb efter pengar ;)
Men jag kommer ju hem strax efter 18. Börjar runt 11. Funderar på om jag ska erbjuda mig att jobba mera nu när jag ändå är hemma?
Men nu börjar idol om 10 minuter och efter det är det Skavlan och sedan Heroes :D Mysig filmkväll!
min häst var galen idag när jag skulle träna hans psyke.... Han avgudar lina och jag höll på att flyga i backen, eller ja det var hans plan om han inte fick som han ville.
Det är kul med djur som kan tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0