Onsdag

Nu Sara är svenska språket installerat! :D

Allt flyter på här i Uppsala, idag blir det flera jobbsökningar eftersom jag inte ska provjobbaförst om en vecka på cafét. Jag vill ha ett jobb nu. Har så svårt att sitta still, igårkväll var jag kreaativ! Jag kokade äppelsaft och bakade tigerkaka! Idag ska jag nog göra nånting mer... men vad. Kökstolarna ska målas och kläs om...

Hösten börjar komma på riktigt nu, det är mulet ute och en massa gula löv yr omkring i vinden. Jo visst är det lite mysigt med hösten trots allt, mysigt att gå långa promenader. Men det skulle vara hemma i Sörby med mina djur :)
Nepp, nu ska vi nog hitta på nånting. Nagelknippsaren gick ju sönder! Dagens i-landsproblem. Haha

Jag vill möblera om här inne i vardagsrummet.....
Totte var här i helgen och hälsade på med Josse, äntligen ett djur att fnuffa på :)


Kommentarer
Postat av: sara.

va bra! :D har johan fått nå jobb där nere då? (: och vad är de för ett café? litet mysigt? stort och stelt? ska du vara sevetris elle nå då? (: utveckla mer kvinna! :D och så vill jag se kort på lägenheten! (:

2009-09-16 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0