Du håller mig vid liv

Jag behöver inspiration, allt är bara tomt. Ingen fantasi.

I morgon drar jag och Johan hem till Hälsingland, det ska bli skönt att komma hem några dagar. Då ska jag ut och rida på min häst (Eldis inte Johan ;p) Vad ska man göra mera da? Mitt liv är inte så händelserikt för tillfället. Fy vad tråkigt. Jag har iaf städat hela lägenheten idag, så nu är det skinande rent. Jag blir bara mer och mer pedantisk (stavas det så?) Dränkte in hela toan i ytdesinfektion, min bästa vän!

Jag vill genomgå en förandring, alltså ingen operation eller nått sånt, jag tycker själv bara att jag är jättetråkig. Men jag vet inte hur!?
Jag tänker alldeles för mycket...

Hösten börjar ju komma iaf.... Skrev jag inte det i ett tidigare inlägg?...... Men jag är ute på tok för lite nu, jag som i stort sätt bodde ute förr. Jag vill bo hemma men jag trivs jättebra här också.

Nu börjar Heroes! Det börjar ju bli riktigt spännande nu! Synd att jag missade många tidigare avsnitt!
 Nu måste jag kolla......
Nu är det reklam! Vart var jag? Åh! Bonde söker fru börjar den 7 oktober. Underbart!
Och det är punktering på min cykel igen! Jag som tänkte möta upp Johan vid tåget 00.11. Vet inte om juag törs gå ner. Jag är lite feg för stora mörka städer och allt som hör till. Och Johans mobil, sim-kortet, har gått sönder så jag kan inte nå honom, minns inte om jag sa att jag skulle möta honom eller inte!

Nu börjar Heroes igen.....
Och nu hejjar jag på Sayler! Varför samlar Nathan/Företaget in alla?

MEN FY VAD HÄMSKT HEROES SLUTADE!

Nepp, nu ska jag säga någonting vettigt!:

Jag älskar dig johan och det kommer alltid att vara du och jag. Din kärlek är min livskraft, Du håller mig vid liv ♥


Kommentarer
Postat av: My

åååh jag vet PRECIS vad du känner om mörka städer!! Vi blev typ jagade ikväll av ett fyllo, bara en kort bit men det var läskigt i alla fall....



hahahaha kul inlägg förresten! det tog ett tag att skriva va?? ;D

2009-09-25 @ 15:12:21
URL: http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0