To day

Ja min farmor har mängder av saker, så mycket att hon skulle kunna fylla ett slott. Nästan. Var dit en sväng idag och kom hem med lite saker som gamla leksaker från när vi var små, 3 st Jarsemattor, en fin gammal korg, virkningssaker. En nessesär (stavas det så?) och lite mer. jag och Johan har även fått hennes gamla gungstol som hon hade när hon var liten. Jag måste träna att gunga jag spänner mig som en tok och tror att jag ska ramla bakåt! Haha, det är inte lätt när det är svårt.
Vi hittate dessutom en jättefin gammal stol här hemma i häbret, säkert mammas. Hm.

Undrar om jag ska kolla på "Mammas pojkar" på tv4? Men risken finns väll att man skämmer ögonen ur sig!
"Inlåst" ska jag se iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0