Världens tråkigaste dag.

Fy vilken tråkig dag! Johan är i Hälsingland och kommer kanske (KANSKE!!!!) hem ikväll. Jag är så ensamen just nu och det finns ingenting att göra på söndagar, tråkiga söndagar. Mamma var hit en sväng med en massa blåbär och SaltåKvarn knäckebröd :D Det var evigheter sedan jag träffade mammi så det var kul!

Suck, när jag har tråkigt så blir jag extra pedantisk har jag lagt märke till... Men nu är det städat och fint överallt. Men jag har inte gått så långt att jag ställer alla livsmedel i bokstavsordning i skafferiet, men det kommer nog.. Jag kan vara lugn.
Gud va tråkigt jag har.
Men jag har sysselsatt mig med att pyssla idag, köpte Karlssons klister, jag har gjort svarta trianglar i papper :) Kul va? haha
Har man tråkigt kan man ju altid rita i paint.

 

(Första bilden inehåller en kanin, en stjärna, en piggelin och en massa pärlsocker. Ifall nån undrar.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0