tisdag

Vilken händelserik dag det har varit! Möte på arbetsförmedlingen, jag har lämnat ut två CV:n :D Jag och Johan gick på promenad förbi röda korset och köpte en stol (!) Vi har gjort typ hundra pajer, hehe, tre skinkpajer och två kantarellpajer, mycket mat. Vi har även börjat möblera om i tv rummet, nu är det mer eller mindre kaos. Haha
Jag har kollat in nyckelviksskolans kurser. Jag ska söka in till textilprogrammet nästa höst. Från hemsidan:

Denna utbildning vänder sig till dig som vill tillägna dig de grundläggande kunskaperna i textilt konsthantverk och formgivning och/eller är intresserad av något av yrkena inredningsarkitekt, scenograf, kostymör (inom teater- och filmområdet), eller fritt konstnärskap.
Utbildningen ger en god grund för vidare studier...
Teckning, målning och skulptur är en väsentlig del av utbildningen och en förutsättning för färg- och formarbetet i de textila teknikerna. I ämnet textiltryck får du arbeta med kompositionsövningar och skissuppgifter, mönster och tryckta textila bilder.

Fan va kul!

Jag älskar min underbara fina pojkvän, du är bäst Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0