13:19

Va skönt det ska bli att komma hem till lägenheten igen! Behöver lite lugn och ro känner jag. Bussen går 16.15 från Jarse och Johan hoppar på i bollnäs. Det ska bli mysigt att åka buss, jag ska diskutera med Johan om vi ska gå lite kurser i eget företagande, de ni ;)
Sara kommer och hälsar på i helgen också! Wohoo! i morgon är det möte på arbetsförmedlingen och Sara kommer + att jag kanske ska träffa en kvinna angående jobb. Och på måndag kommer mamma ner och sover över, hon ska till england på matkurs. Jag hade tänkt åka till Jarse redan på måndag men mamma vill inte sova själv i lägenheten om Johan blir kvar! Hahaha
Men jag ska vara djurvakt hemma för sanna ska också iväg åt nått håll.

Fram och tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0