fredag

Åh! Jag är så jäkla nöjd med nya frippan :D Känner sig som en ny människa! Igår va det Florence Valentin på Katalin, det var trevligt synd bara att det är så dyrt med dricka. Jag och Johan får skaffa K-leg så att vi kan gå ut på nationerna. Mycket folk och tydligen otroligt kul, enligt partypinglan Fanny :)

Haha! Nu gick nya icareklamen nyss, haha den är så hämsk. Jäkla emd. hahaaa

Imorgon är det julmarknad här i stan och jag ska stå och sälja allt möjligt åt mamma, mysigt. Kl 15.00 är det O´larys igen, jag trodde att det var El Clásico (Barcelona spelar mot Real Madrid) i morgon men tydligen är det på söndag. Hoppas att det inte blir så mkt folk :)

Nu börjar idol! Hörs ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0