Dagen till ära

Wohoo! Ny design, allt det där om mig och inlägg, ja... informationen landade på vänster sida. Det känns bättre! Hihi

rfgtgtgt, (Timmi skrev det där, han hoppade upp på databordet. Haha)
Annars då? Jag ska skriva klart rapporten nu strax, för i morgon är det slutmöte. Vet inte vad det är med min kropp men jag känner mig febrig utan feber och så är jag klen i kroppen och mår lite illa till och från. Jag får absolut inte bli sjuk till balen, det finns inte, det går inte!

Idag hade vi våran sista historia lektion och multimedia lektion, det känns lite sorgligt men skönt också, jag är delad....
Och i morgon efter projektarbetsmötet så har jag ingenting kvar i skolan! Allt är slut, betygen sätts på fredag, det är så sjukt ovärkligt att jag ska ta studenten! Det trodde jag inte.

Men allt bara krockar! Det var ju meningen att jag skulle åka till Stockholm på torsdag för att fira Gustav som tar studenten på fredag men då har vi ju mösspåtagning på skolan, vi får se om jag åker ner till huvudstaden på eftermiddagen/kvällen och följer med på restaurangen som planerat. Hm... Och på lördagen så ska vi kampa med klassen på Nore stranden på kvällen, om jag åker till Stockholm så säger någonting mig att det kommer att bli ett stressigt dygn.
Men i morgon slutar jag runt 11 och sedan ska jag och Sofia sola, sen ska vi göra i ordning i partyhuset (som det heter enligt Åke) till balen-efter-festen, fy fan jag är redan nervös!!! Inför balen alltså. Men det kommer nog att bli skitkul ^^

Fy fan, ursäkta språket, vad jag saknar dig Johan! Hoppas att du kommer tidigt i morgon. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0