Lite mer om fia

Lovar du att vara ärlig? Alltid..

Du heter: Anna Sofia Björklund

Smeknamn: Fia

Låt som när du är ledsen sörjer till?  kan nog vara Metallica med nothing else matters

Beroende av: Kärleken

Vad tror folk om dig? Att jag är knäpp, haha! Näe jag vet inte?

Stämmer det?  Vet ej...

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, ansikte ^^

Vad säger du för att imponera på någon? 

Hur imponerar man på dig? Humor med stort H

Brukar du skratta för dig själv? Jaa..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag älskar dig <3

Var bor du? Jarse så klart :p

Trivs du där?  Jaaa om!

Äger du några Converse? nepp inte just nu

Sprit, cider, vin eller öl?  sprit

Brukar du bli för full? jag är ordentlig av mig ;)

Vad har du för mobiloperatör? Halebop

Är du allergisk mot något? Kan vara känslig mot parfym och hudkrämer

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Vem ringde du senast? Olle på zoo (angående jobb)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jobb imorgon

Antal timmar sömn i natt: 8

Sov du ensam? ja

Brukar du komma i tid? Alltid

När mår du bra? när allt går som det ska och när jag är med kärleken

När blev du fotad senast? hm, vet ej

Hur känner du dig nu? trött i kroppen men glad ^^

Vanligaste färg på dina kläder? oj, svart kanske

Vad tycker du om fötter? dom får finnas

Vad saknar du? Johan

Hade du en bra kväll igår? ja det tror jag väll

Favoritdryck på morgonen? oboy

Rakar du benen? på sommaren, ja

När brukar du oftast gå och lägga dig? 21.30

Är du blyg? nee

Sysslar du med någon idrott? rider och går

Vill du hellre ha mail än brev? nja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja självklart!

Har du spytt offentligt? näe

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? jag skulle definitivt prova på att ha sex

Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag :)

Är du bortskämd? nepp, men jag kan inte klaga på min uppväxt ;)

Vad gör du i morgon? Jobbar på zoo och förhoppningsvis tillbringar jag natten med Johan :p

Vad är det värsta du vet? djurplågeri

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj vad det kan variera

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm, nu måste jag tänka....

Vad längtar du till? Viksjöfors

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja och utan dom kommer jag inte långt!

Vad använder du för shampoo? olika

Vad är det finaste du fått? Johans kärlekförklaring

En speciell dag du minns? 19 oktober

Hur gammal är du? 18.

Tycker du om någon just nu? Jaaa

Du samlar på? kunskap

Gröna eller röda äppeln: gröna men dom är ju mest besprutade men jag säger gröna :p

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Johan

Gillar du golf?
nee

Vilken tid gick du upp idag? 06.30

Har du sovit i din egna säng inatt? japp

Har du strumpor på dig nu? ja

Är det okej att gråta? självklart

När grät du senast? igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon? betala av lägenheten och köpa en systemkamera

Bär du glasögon eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon? helst 8-9 men med Johan blir det 10-11 ! Hihi

Har du piercing? öronen och naveln

Vill du gifta dig? Jaaaa!

Vill du ha barn? Jaaaa!

Solar du ofta? första gången för i år var idag :)

Är du bra på att laga mat? finns det ett recept i närheten så brukar det inte bli giftigt iaf

Är du flygrädd?
lite

Hur vig är du? eh, jag kan ju böja vissa delar

Är du musikalisk?
jag kan inte spela men jag kan höra

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten

Vilken är din favoritglass? magnum

Tror du på ett liv efter döden? ja

Tycker du om sushi? har aldrig provat, skam

Vad äter du helst när du ser på film? morötter med dip

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Har du tandläkarskräck? ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska? morgon ut i fingertopparna

Vilken ögonfärg har du? blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja

Biter du på naglarna? nej fy

Röker du? nej fy

Hur ofta tränar/motionerar du? nu för tiden är det varje dag :)

Oj, det blev en lång lista! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0