Lördag om 4 dagar! Iiiiiiiii

Shit! snart är det bal, på lördag. Jag är redan nervös! Hur kommer det då bli på lördag, man får nog ta en lungnande grogg innan :p Men fan va kul det ska bli! Och på fredag blir det ett välbehövligt besök hos frissan! Läääängtar!
Men jag längtar mest tills jag får se Johan i kostym! Det finns nog inget snyggare än han i kostym, inte på jorden iaf!

Satt och kollade i en bebisbok, Hur ett barn blir till. Jag ska inte skaffa barn än, men det är så roligt att läsa om det, eller ja, läskigt! Men jag har kommit fram till att Johan blir den perfekta pappan till mina barn, det har jag vetat läääänge.
Stay with me babe :)

Jag borde vara ute, har en massa grejjer som ska göras. Inte sitta här vid datan.....
Ursäkta om bloggens utseende är det tråkigast ni skådat, det hände nått på multimedian idag när jag skulle ändra lite inställningar. Suck! Men det fixar jag i morgon! Fick veta att slutbetyget i multimedia blir VG, jag är stolt över mig själv!

Uuuuuuuuuuut i värmen.....

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0