Krattmaskiner på Järvzoo

Usch va min kropp är öm, det blev jobb idag också. Jag och Sofia, järngänget, jobbade i två timmer.Det låter nog inte så mycket, men att kratta oavbrutet i två timmar, skrattar bäst som skrattar sist. Vi har gjort nästan en 1/4 av renarnas hägn. Nästa uppdrag blir att kratta runt fikaplatserna, högst upp på berget. Men Krister lovade att vi skulle få skjuts upp sen får vi gå ner.
Men det är riktigt roligt att jobba där, men jobbigt. Olle, chefen, sa att vi kommer att få stora armmuskler, vi kommer nog att få världens största axelmuskler iaf, typ! Haha
Vargarna går i hägnet brevid också, jättenyfikna på oss.

Jag måste ta med mig kameran nästa gång, till veckan. ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ditt inlägg är publicerat 19:19:19 :p

2009-05-11 @ 14:58:37
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Sofia

"Jaa, här var det ingen skylt eh..." :D

2009-05-11 @ 22:23:47
URL: http://koffeinochnikotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0