Vååår!

VÅRVÄDER!!!!!!! Är jag inte lyckligast i världen, jo det är jag! Älskar våren, och jag är sjukt avundsjuk på min lillesyrra Josse som åkte med klassen idag till Harsa för att åka pulka! I det här fina vädret! Jag vill också!
Åh, vilket underbart humör! Är hemma typ halv fem, då ska jag vara ute ^^

Och igår träffade jag världens bästa vän och pojkvän: Johan <3
Han var hos Marie och Krille så jag åkte dit precis efter skolan, underbart!

Jag behöver verkligen alla D-vitaminer jag kan få nu, andra vitaminer med. Skulle gå till skolsyster idag och ta blodprover igad men det blev inte av, nått, om inte fler, fel är det på min kropp.

Jag vill ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0