Fredagen den 13:e

Nu sitter jag på samhälle, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka till Johan kl. 10.45 eller 14.45. Hm, det kutar åt 10.45, jag vill ju dit nu! ^^
Lektionen slutar om typ en timme, sen är den här skolveckan slut! Skönt med helg! jag längtar tills ikväll när det är Let's dance och Melodifestivalen i morgon, det är så mysigt att kolla på tv med Johan.
 Jag tror att jag hejar på Alcazar.
Hoppas att Uggla och Molly inte vinner! Jag är en såndär typisk svensk som säger att melodifestivalen är jättetråkigt och dåligt, ändå så kollar jag! Haha..... Ja ja

Usch! Johan skulle angla idag och så är det fredag.... Den 13:e! Han försökte att skrämma upp mig igår när vi pratade. Snyft! Ne, man ska inte tro på skrock, det kommer inte att hända nått peppar peppar ta i trä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0