Tisdag Träning Trött

Mmmm, jag kom hem tidigt idag, tidigt och tidigt?, ca 15. Skönt! Det var finväder så jag har varit ute ganska mycket me hästarna och getterna, mysigt med sol ^^
Lagat mat till the family, spagetti och kötfärsås. Mums! Sen blev det träning, mamma ville/orkade inte hänga med så jag gick själv på en powerwalk-runda. Det känns fortfarande i benen, haha....

Jag längtar till helgen för då kommer Johan! Räknade ut att vi har varit ihop i 2 och ett halvt år! Shit va tiden går fort, vi har snart varit förlovade i ett halvår, jag älskar bara den pöjken mer och mer för varje dag som går!
Jag älskar dej Johan av hela mitt hjärta <3

Näe nu måste jag sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0