Kråkslott är min melodi!

För alla som älskar gamla hus med "lantlig" kännsla till gamla herrgårdar och andra små kråkslott, här kommer en fantastisk tidning! Jag hittade ett exemplar hemma, skulle inte kollat på köp&sälj sidorna, skulle verkligen inte! hehe...
ja är värkligen en gammeldags jarsebo ut i fingertopparna, tur att man har en pojkvän som delar intresset med gamla hus osv, men i måttlig mängd. Ibland tröttnar även han. Det fruktade och ökända smeknamnet jag får är...... MiniMonica!!!
Hjälp! Mohahaaa

Nä, skärpning!

Men jag älskar gamla, stora gårdar. Mitt framtida hem ska vara en stor GAMMAL gård med stall och lada m.m och ett enormt hus/kråkslott. Mmmmm härliga dagdrömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0