Att vara sjuk har blivit en vana!

Jag blev hemma idag, mår inte alls bra. hade jättesvårt att sova, buhu.
Ska proppa i mig apelsiner idag, nu vill jag bli frisk! Jag har varit sjuk i en månad nu! En månad! Men jag har ju inte varit sängliggande hela tiden som tur är, men dumma jag, jag kan aldrig vila ordentligt. Alltid är det nått som måste göras, kroppen får aldrig vila. Hm..... ja, jag är en person som inte kan sitta still, hur sjuk jag än är. Suck....

Jag ska skriva klart historian, jag är klar med den men jag vill renskriva på datan.
Sy ska jag också göra, duken ska fixas och så har jag en del kläder som ska sys om/ lagas. Härligt att ha symaskinen hemma igen ^^
Det kanske kommer upp bilder på sakerna senare.
Men jag känner mig lite elak mot Johan som tar tillbaka den.

Dumma mensverk!

Varför kan det inte vara sol idag, när man är hemma. Nepp, det är målnigt, det är nog meningen att jag bara ska vara inne idag och ta det lungt. Men i morgon ska det bli sol sa vädergubben, men då är det skola.

Jag önskar att Johan vore här nu! Men han kommer nog hit i helgen! Lycka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0