16 mars

Idag har det inte hänt så mycket, inte för att vara mej iaf. Klev upp 07.30, käkade lite frulle och kollade på ointressant tv. drog fram symaskinen och började nåla på duken. Gick ut med hundarna, tog ut getterna för den dagliga motionen ^^
Mockade.
Jag satt mäst bara still ute mitt på gårdsplan och lyssnade på tystnaden, det är nog nått av det bästa som finns, jag älskar att se ut över kohagen och bergen.
Gick in efter nån timme och käkade lite nudlar samtidigt som jag kollade på Corps Bride. Började på att sy upp en klänning,...... mera tv. Renskrev historian. Jag har eldat (nu tänkte jag skriva eldat med ä, börjar bli trött) getterna var me för andra gången, när jag skulle aska ur pannan så skulle dom äta askan och Dolly ville strö ut allt på marken, inte skulle det få ligga kvar i lådan, inte.
Lasagne stod på dagens meny. Älskade Johan har jag pratat med ^^
Halv åtta hos mig och Familjen annorlunda har jag sett och nu sitter jag här!

När jag ringde och sjukanmälde mig i morse så hade redan sju personer från klassen sjukanmält sig! Vi är ju bara 13 pers tror jag, hehe, det är bra att man har koll på läget.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, är vi 8 stycken från klassen som är sjuk? :S

2009-03-17 @ 11:22:07
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0