Nöjdminen

Jag borde gå och lägga mig nu, klockan ringer 06.45 i morgon. Jag och Johan har planerat en liten utflyckt till Gävle i morgon, det blir nog mysigt. Mitt hjärtegull och jag ♥
Jag har nästan lust att gå ut och gå en sväng, det är så ljust ute, finns det nått mer värdelöst än att sova på sommaren?
Nej.
Men idag har det minsann hänt saker, en sak. Jag har varit på möte på Långhans/LillBabs Caffär! Det blir jag och en till tjej, Linda från sthlm, som ska jobba där i sommar. vi har gått igenom schemat och delat upp dagar. Och det blir nog jobb på heltid! Som det ser ut nu så är jag inte ledig en enda helg fram till agusti, tråkigt, men jag måste ha timmarna.
Men det blir nog kul att jobba där, enligt Jennifer (jag tror att hon är ena halvan av chefen) säger att det är kaos varje dag. Många som vill fika! Skratt
Som sagt det blir nog kul, har introduktionsdagen på torsdag 08.00. Jag är lite nervös över att kaffemaskinen ska vara lika krånglig som de förklarade. men vi får se, jag kommer nog att fråga ihjäl dem. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

Jag hade ju tänkt kolla på Matrix idag, men det var tekniska fel så tv6 startade en annan film med Sylvester Stallone, ingen aning om vad den hette men den var ok.
Tidigare hade jag lite tråkigt så jag gick ut till getterna och fotade lite.
Jag tror att min blogg kommer att förvandlas till en bilddagbok, hehe.

Det finns inget som är sötare än en getnos!



För alla er som inte vet hur en getmun ser ut på insidan.
Mynta ville inte vara med på bild, hon sov. Så det var Dolly som modellade idag :D



(Tummen gör Nöjdminen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0