Dagens

I will never be afraid again
Hold your breath then count to ten
Stay for silence, stay for when
I will never be afraid again



Åååh, jag sitter och lyssnar på en kärlekslåt Christian Walz- Never Be Afraid Again. Fin låt :)
Snyft...

Ja idag har det hänt lite grejjer, jag har jobbat, jag har packat ut mitt rum hos pappa, jag har tvättat min häst, jag har städat stallet, jag har ridit, och jag har pratat med min blivande man :)
Det har hänt lite saker trotts allt, och än är det inte slut. Det var väll meningen att jag skulle städa mitt rum också eftersom jag åker till Johan-min-ögonsten i morgon! Wohoo!
Då ska vi till dollar och köpa flyttlådor.
haha! Jag skriver i takt med Flo Rida- right round. Hehe, den påminner mig så mycket om studenten med right round dansen. Va kul!
You spin my head right round, right round, When you go down, when you go down down...
Jag vet att ni älskar mina röda gummistövlar!


Kolla va ren och fin han är :)






Mina fina ägor ;)

Kommentarer
Postat av: My Hansson

Glöm inte att bjuda estetjävlarna på inflyttningspartyt :D:D när flyttar ni in? :)

2009-06-23 @ 23:39:28
URL: http://www.myhansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0