Party ->

Fy vad jag håller på att bli sjuk, det värker i hela kroppen. Så i morgon blir jag hemma från skolan och vilar upp mig inför fredagen med stort F! Studenten! Usch!
Va tråkigt att Johan åkte hem idag men han kommer tillbaka im :D
Nu tänkte jag ladda upp bilder från gårdagen! Party på hög nivå: Tävlingen var att fullast vinner- Jag och Sofia vann! haha, jag känner det såhär dagen efter....
Men det var kul!







Som vanligt åker måttbandet fram!




Innan My öppnat sin flaska,  tillstånd: Normal


Efter att my druckit upp flaskan, tillstånd: icke stabil!












Såhär slutade det ;)






Det var en jätterolig kväll! Tack alla! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

wihooooooooo, lägg upp lite meeer ! :D hihi

2009-06-10 @ 22:10:52
URL: http://bernahanna.blogg.se/
Postat av: My Hansson

men hhahahahhaa bara så alla vet är bilderna på mig ganska ordentligt tillgjord!! xD hahahha

2009-06-11 @ 21:52:27
URL: http://www.myhansson.com
Postat av: frida

hahaha fint!

OCH VAD FINA NI VAR IDAAAAG :::*

2009-06-12 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0