En lista innan sängen! Den var lite tråkig :p

1. Kysst någon ? Yes
2. blivit kysst ? Jaa
3. Blivit kramad ? Jaaa
4. Sjungit ? Jaa
5. känt dig fånig ? Hihi, ja
6. saknat någon ? O ja
7. Ljugit ? ja, men de brukar vara vita
8. Rökt? Aldrig
9. Testat droger? Aldrig, endast alkohol och snus :p
10. Åkt fast av polisen? Nej! Har bara blivit frågad vad mina getter var för hundras (!?) Hahaa

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Hm,....
2. Jag vill testa: Det mesta :p
3. Jag gillar: Kakor
4. Jag ogillar: falskhet
5. Jag hatar: mjukost, fil, vanlig ost, salami, kaviar.... listan är lång!
6: Jag är trött på: Rix FM´s melodifestivalen feber!
7: Jag vill ha: Johan :p
8. Jag behöver: Kramar och varma ord :)
9. Jag behöver inte: Mera ryggvärk!


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Killar
2. Är du kär?: Jaaaa upp över öronen!
3. Singel/ upptagen?: Förlovad
4. Saknar du honom/henne?: Jaaaaa, jag blir tokig!
5. Vem kysste du sist?: Min underbara pojkvän såklart!
6. Vem kramade du sist?: Ida
7. Längsta förhållande: Ja mitt och Johans förhålande kommer att hålla livet ut :D
8. Första kyss?:  Hm, länge sedan

       ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkig ? Det stod ju en massa bra i den :P

2009-06-05 @ 16:53:29
URL: http://glesbygdspojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0