Fint väder ute!

Hoho! Nu är jag nyduschad och fräch (det behövdes :p) inför jobbet. Men nånting säger mig att jag kommer att svettas som en gris påväg ner till bussen, det är varmt ute idag!
Kom hem från Johan igår, tråkigt att åka ifrån honom men både jag och han ska jobba idag. Saknar dej min ögonsten ♥
Igår kväll så var det middag på Långhans för oss som ska jobba där i sommar, det var mysigt men myggigt!

Och Totte blev ormbiten igår kväll, i halsen! Som tur var hade vi kortisontabletter hemma som tog ner svullnaden. Annars hade vi inte haft nån Totte kvar. Usch! Vi har haft uppsikt över honom hela natten och han måste ligga still i 10 dagar tills giftet har gått ur honom. Han kan inte dö som tur är, men lever och andra organ kan ta stryk om han inte ligger still.
Våran lilla oturshund!

Börjar jobba 11-20!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: My Hansson

Usch, hoppas han blir bättre!! :(

2009-06-26 @ 12:36:14
URL: http://www.myhansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0