Tisdag

10 timmars jobb idag, det var inte dåligt de! I morgon drar jag och mamma på loppis turné till Näsviken, mellan Delsbo och Huddik. Hoppas att jag hittar lite möbler :D
Börjar jobba runt 15-16 till 20.

Lisa har varit här och hjälpt mig att klippa klövarna på getterna, så nu har dom sommarskor ^^
Jag har även lovat henne att hjälpa till när hon ska klippa sina får, hon har ca 160..... He he
Hur många klövar blir det, 160 × 4, 400 + 240 = 640 klövar. Oj
Jag längtar till fredag! För då kommer Johan på kvällen, jag och Sofia ska till Gävle över dan och shoppa lite, sandaler står överst på listan den här gången :)

Nepp nu blir det sängdags för mig! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0