nappkidad

Hej!
Idag, eller rättare sagt, nu ikväll är jag ensamen har varit det sen jag kom hem från jobbet. Josse är hos pappa, Sanna i Uppsala och mamma har blivit kidnappad av sina kompisar och är nu påväg till Dalhalla. Hon kommer säkert hem i mitt i natten eller på morgonen.
Men nu är det ju jätte dimmigt ute eller regnar det???
Jag som hade tänkt gå iväg och hämta min cykel som står hos Lisa. Men nu får det inte regna mera!
Jag är stolt över mig själv, lyckades göra rabarberkräm till middag, de ni! :D

Hästarna ska in också och så ska jag duscha (Johan kom hit!)...
Måste upp tidigt i morgon, bussen går 08.30 till jobbet och jag ska utfodra alla djur inkl. mig själv innan dess.

Jaha! Nu försvann dimman eller regnet. Knasigt.
Nu måste jag gå ut till ponnypluttarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0