Lördagkväll

Hej hej! Ikväll var det ju byafesten på stene men jag var tråkig och åkte hem tidigt, dels så var det tråkigt och jag har mått piss hela dagen. Jävla mensvärk! Johan blev kvar i Jarse med flickorna, hoppas nu bara att han kommer med bussen :p
Det är inte kul att festa när man vet att an börja kl. 08.00 dagen därpå och jobbar 10 timmars pass. Jag tycker att det inte är så kul iaf. Jag är tråkig, jag vet. Förlåt.

Men jag tänkte ta kameran och ta lite bilder på de senaste shoppingfynden, kommer snart!......


min norska folkdräktsmössa från dakapo (loppis)


diadem från gina


bikiniöverdel från hm


köks handuk och disktrasa från caffärn


klänning från lindex


tröja från gina


Jättemysig stickad tröja från gina


Riktiga ridkänger från granngården


Jeans leggins från gina


Ja det var allt, nu blir det inge mera shopping förrän lönen kommer. Möjligen på måndag, jag åker med mamma till bollnäs. Hihi

Nu måste jag gå och duscha och sedan sova! Natti

Kommentarer
Postat av: siribiri

jag gilla den norska folkdräktsmössa! (H)

2009-07-14 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0