Jobbig dag!

Jag tror jag svimmar av trötthet! Fan vad min kropp värker. Gud va skönt med en hel-ledig dag imorgon! Vi drar väll ner till Bollnäs nån gång mitt på dan men först lovade mamma mig att jag skulle få lite sovmorgon. Det behövs. Men jag är stolt, jag har jobbat ihop ca 115 timmar hitills och jag har minst en månads jobb kvar :D
Chefen sa även idag att de är supernöjda med mig! Och jag får jättegärna  jobba mer där när jag är hemma. Kul att de gillar det som jag gör :D

Men idag var det n kaosdag igen, som det har varit hela juli. Jag gjorde lite allt möjligt som vanligt, diskade, stod i kassan, fyllde på med bakverk och porslin, städade, kokade kaffe. Ja allt som hör till, det är kul med variation :p

Nu ska jag gå och ringa min fina pojke och säga att jag älskar honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0