Hämskheter

Hua! Jag sitter och plågar mig själv och kollar på avsnitt med mårran från mumindalen på youtube. Usch! Haha...
Är det bara jag som är rädd för henne, och blev typ dödsrädd när jag var liten? Och på tal om isfrun! Jag blev så rädd för henne när jag var liten att jag drömde mardrömmar varje natt i flera veckor efter att jag sätt filmen! Skulle ALDRIG komma på tanjke att söka efter henne på google, aldrig i livet! Jag är fortfarande rädd och vill inte se henne! Töntigt? Kanske, men det finns ju dom som har dödsskräck för ormar, andra för mörka skogar. Alla är olika.
Fy va läskigt med isfrun!

Nu har mamma hittat ett nytt hem åt Dolly och Mynta!Skönt att det är fixat men fy vad jag kommer att grina när jag ska lämna ifrån mig mina små barn! ♥
Men de kommer att flytta till Färila till en gård med djurkära människor, låter bra och vi känner dem, eller mamma gör det så jag behöver inte oroa mig :´)

Och idag blev det en långdag 11 timmars pass, inte dåligt. Och i morgon kan det nog bli lika många timmar igen. Bra bra! Och lönen kommer i morgon! Jippi!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0