Fia's julkalender × 2

Ja nu är det ju som så att jag tycker att julkalendrarna blir sämre och sämre för varje år som går, kanske kan det ha att göra med att man blir äldre och att kalendern är till för barn, så jag tänkte lägga upp en egen liten kortfilm varje dag. Jag har jag vet inte hur många kortfilmer som hellst från estetjävlartider. Det kan ju vara kul att dela med sig av alla :) Även fast det tar en evighet att ladda upp på photobucket! Jag kanske är två dagar efter men de ä som de ä ;) Funderade även på att lägga upp varje avsnitt från Mysteriet på Greveholm Vi får se om jag hittar avsnitten, kanske kanske :D Första avsnittet kommer här 3/12. Jag hatar mitt skratt och älskar Sofia's! 

 

Tredje avsnittet 3/12 Spökchock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0