Monday

Hej Hej! Gävle blir uppskjutet till torsdag som det ser ut nu, jag vill ju ha med mig Sofia :)
Annars da? Jo jag håller på att bli tokig! Jag måste ha ett jobb, jag blir galen av att bara gå runt här hemma! Förstår inte hur jag ska klara mig när jag blir pensionär, om jag tycker att två veckor utan jobb är som jordens undergång. Jag är så förvirrad! Jag vill bara flytta och börja mitt liv. Det känns som om jag står på startlinjen men att startskottet aldrig går....

Men i morgon kanske jag skullehänga med Sofia och hennes syrra till ljusdal, alltid nått.
Men det är ju tur att jag bor i en sån fin natur, gick en långpromenad med hundarna tidigare idag. Jag kände verkligen hur Columbus växte inom mig :D
Och nästa vecka flyttar förmodligen getterna, fy vad jag kommer att grina! :´(
Huuhu! Jag har så tråkigt och jag får ingenting gjort......
Men nej! Nu kom jag ju på att jag ska med mamma till bolnäs på torsdag, hennes 50års present från mig var ju en tatuering!
Nedrans!
Lite bilder från idag :D









Hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0