En natt i lägenheten!

Ja nu har vi flyttat in ett stort lass med grejjer till lägenheten :D
Vi var väll framme vid 18.30 tiden igårkväll, medans jag och Johan packade ur hela transporten gick mamma och köpte middag, pizza. Usch vad jag har varit onyttig men det får man vara den här tiden i månaden. Mamma drog till Lena (Fannys mamma) och jag och Johan var uppe en stund och packade upp ur lådor samt målade tak :)
Det blir nog riktigt bra det här! Hur mysigt som helst, och nästa gång vi kommer ner så ska cyklarna följa. Fanny ska ta oss på en cykel guidning (eller hur det stavas) genom stan!
Eventuellt drar vi också in till huvudstaden på lite äventyr :D
Men det återstår att se!

Kameran fick följa!
Middag i trädgården!


Lite ordning. Lite.


Pluppen målade, så duktig :)


Passa er!


Fannys fina hus!


Fanny och Lee


Kalle.




Mamma Nanny (Timmi, Totte och Roffes mamma)


Pål visar hur man masserar en hund :)


Vi hade jättekul! Det blir nog en riktig höjdare att flytta iväg, man kan ju inte gå kvar här och drälla hela livet ;)

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Ferm

Vilken härlig lägenhet :) och kul för dig som äntligen får bo ihop med pojkvännen :D



Vart ligger lägenheten? Vad kommer du att göra nu när vi slutat från Slotte?



Själv så kommer jag att studera Film och litteratur-programmet på Högskolan i Gävle. Jag och Bruno letar just nu en lägenhet i Gävle också :P



Jag hoppas att allt är bra med dig iaf!Lev väl:)<3 Kramar Johanna Ferm

2009-08-03 @ 23:06:04
URL: http://natsumisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0