En dag med Sofia

Ja allt gick jättebra, vi hade en GPS som skulle visa vägen till Valbo. Jag vet inte hur många gånger jag har åkt bil till Valbo, jag kan vägen (iaf när mamma sitter vid ratten)
Den dumma GPS:en lurade oss så att vi svängde av vid fel infart och började yra rund jag-vet-inte-vart. Men eftersom vi är så sansade och lugna, och med en GPS som vi kunnde lita på igen, hittade vi rätt! :D
Jag hittade en hel del saker till lägenheten, eller lite saker iaf, och lite kläder. En riktigt lyckad dag, med film nu på kvällen Zoolander och lite pussar på Johan som var hit på en snabbvisit :D
Dagen är sammanfattad!
Nu väntar jag bara på att min kärlek ska ringa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0