Mja...

Vilken lång dag det har varit idag! Jag är redan trött och klockan är bara sex! Hoppas mamma kommer hem snart så att vi kan träna! Ja ni hörde rätt! Jag och mamma powergår i en timme varje dag, jag känner mig jätteduktig. Måste verkligen börja trimma min kropp nu inför balen! Åh va jag längtar!!! Jag har bestämt mig för att påsklovet ska bli ett träningslov, låter bra va? ^^

Jag har frisserat Mynta idag också, på vintern får hon jättemycket päls under magen (?) och nu när hon fäller blir det tovornas rike där under, så jag tog fram saxen och det var uppskattat. Sötgeten min :)

Meeeen, kom hem nu da mamma! Det kryper i benen på mig!



Myntas "magpäls" är borta för alltid, mohaha!




Snart blir det bebisar i kohagen! Jag ska banne mig filma en kalvning och lägga upp här! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0