Jag vill hem!

Vilken lång dag det här känns som, klockan är 10.15. Bara. Två lektioner kvar, låååånga lektioner. Historia och bild. Jag vill åka hem och vara ute i det fina vädret.
Men det är ju spagetti och köttfärsås idag, mums!

Just nu känns det som om det inte händer nått i livet, som om men lever i ett ingemansland. Men det är ju första dagen efter lovet. inte undra på att det känns motigt. Slutspurten nu, studenten och det "nya" livet knackar på dörren.

Men den här veckan kommer att gå fort, på onsdag åker jag och mamma ner till sthlm, jag ska väll försöka hitta en balklänning och en studentklänning. Dumma Valbo, jag hittade ju ingenting av det som jag skulle ha i Gävle. Ingen studentklänning, inga skor och ingen skinnjacka. Men hoppas att jag hittar allt i huvudstaden!
Sen ska vi ju på årsmöte i föreningen (lägenheten) också.
 
Hoppas att jag får ledigt.

Hm, jag skriver inte så intressanta saker, men ja....

Jag vet inte vad jag ska skriva.


Hej då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0