Summera dagen

Ja skolan är ju inte så intressant men jag kom hem ca 15.30.
Har fortsatt på mitt stora projekt: att kratta och vårstäda hela gården! Puh! Men jag har kommit en liten bit iaf, men varför ska man bo på världens största gård med miljoner stora gräsmattor i dessa kratt-tider? Okej, jag kanske äöverdriver liiite, men bara lite.
Men krattandet har tagit nästan hela min lediga tid idag.
Nästan.
Tjuren rymde så jag och mamma fick hjälpas åt att fånga in honom. Farligt med stort F! Snart åker han till slakteriet, tråkigt men sant. Han är för farlig.
Jag har hunnit träna också! ( ja, jag är fortfarande lite snorig men jag kan inte sitta still!) Det blev promenad upp i berget med hundarna, jäklar vad det tog på ben, lår och rumpmuskler, och ryggen och magen.

Jobbat lite med historian om första- och andra världskriget.
Fyllt i lite lönerrapport har det också blivit av.

Jag är nöjd med dagen ^^

Världens sötaste små bebisar har kommit till hagen!  ^^



Dagens kläder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0