Lovet börjar nu!

Ja nu går bussen till Bollnäs om ca 1 timme och 40 min. Till Johan! ^^
Det känns som en evighet sen, som vi träffades! Men nu blir jag där över helgen, hm undrar om han vill komma till mig med, nu när det är lov??? :p

Meeeeeen, kan inte tiden gå fortare så att jag kommer dit, är på sånt jäkla enormt goshumör! Vill bara pussa och krama på honom, min myspojke!

Läste precis en blogg om en 15-åring som väntar tvillingar! Shit! Och jag som vill bli en ung mamma, jag känner mig gammal. Men jag skulle aldrig kunna ta hand om en liten bebis, men uhuu, jag drömmer ju om mina och Johans bebisar jätteofta och så har ju Emelie och Emil fått världens sötaste Matilda, det gör ju inte saken lättare! Något frestad?

Vi fick en liten kalv inatt, men han vill inte röra sig nu, den här tiden som jag har varit hemma, usch, va orolig man kan bli för de små liven. Hoppas att ingenting är fel! Mamma måste kolla!

Va kul det ska bli att angla i morgon igen, hoppas bara att det blir finväder!

Men kom igen nu da dumma klocka, nu vill jag inte vara här hemma längre!

Glad påsk på er alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0