Jaaaaaa! Sommarjobbet är säkrat!!!!!

Det går riktigt bra med min träning nu! Jag promenerar en timme varje dag, inga lugna promenader! Det känns så skönt att jag har tagit tag i träningen nu. Toppform till balen? Jag siktar på det ^^
Men nu vill jag att det ska bli den 22 så att jag och mamma kan åka ner till Uppsala och Stockholm, Shopping! Bal- och studentkläder ska med hem!
Och det är bara 40 skoldagar kvar, lite snyftigt är det allt men skönt sak det bli!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mamma ringde nyss och sa att jag fick jobbet på Långhans! fan va skönt att ha ett säkrat sommarjobb!!!!!!!!!

Nu är jag så jäkla glad :D

Undrar om man inte ska ta in lite björkris idag? Wohoo, påskbord på skolan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0