Hej världen!

Idag har jag sovmorgon ^^ Men jag klev upp 06.30, det var meningen att jag skulle ta ut hästarna men mamma hade redan gjort det, suck. Ingen idé var det att gå och lägga sig heller. Jag har mockat, ätit frukost, pluggat arbetsmiljö och fixat till mig så nu är jag klar! Åker kl 10.
Intresseklubben antecknar! Men just nu så har jag inget roligare att skriva.
men det regnade i natt så nu får man hoppas på att mitt gräs börjar gro, det är vanligt trädgårdsgräs!

Nu har jag biljetter till balen också ^^
Och tid hos frissan är fixad, fy fan va jag längtar! Det ska bli så kul med balen och studenten! Hihi

Jag luktar verkstad eller typ olja,..... mysko!
Ja ja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0