God morgon

God morgon världen! Just nu sitter jag och väntar på att Sofia ska ringa, hon ska komma och hämta upp mig. Måste till skolan lite tidigare idag, det är ju utställning med alla projektarbeten som ska ställas i ordning nu på morgonen.
Hoppas hon kommer snart.

Vad händer idag då? Jag måste komma ihåg att skriva en ledighetsansökan inför im, shit! Det är redan den 21 april. Huhu, tiden går så fort, läraren skrämde upp oss igår och sa att det bara (BARA) är fem veckor kvar tills betygen sätts. Herre gud!
Men jag är nöjd med mina betyg ^^^

Sooofiiiiiiiiiaaaaaaa kommer du????

Jahapp, nu då?
Hm..... Jag vill att dagen ska vara slut så att jag kan åka hem och träna. Promenad med hundarna upp i berget är så roligt! Hihi
Det är ju multimedia idag, jag ska nog göra en ny header för ovanlighetens skull :p
Nu måste jag gå. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0