I ROCK!

Nu är jag lycklig!!! Om två timmar kommer Johan hit för im ska han, jag och mamma åka till Uppsala för att skriva på kontraktet för lägenheten!!!! Det är ju knäppt att allt gick så fort och att allt gick så bra! (Peppar, peppar ta i trä) Men det är ju im kl.11 som vi ska skriva på, hoppas att det inte krånglar!! Och så ska vi in på IKEA och kolla om det finns nån ansvarig där som man kan lämna jobbansökan till! Och jag ska få köpa tyger till övervåningen!! Så om allt går enligt planerna så bor jag och Johan där till hösten! Är så lycklig!

Och en till jätterolig grej.... Igår spelade jag klart min karriär på medium (GH3) Så nu har jag börjat spela på HARD! Klarade två låtar utan problem (dom enklaste, hehe) men sen blev det svårare. Haha, intresseklubben antecknar förmodar jag.
YOU ROCK, YES I KNOW!!!

Jag fick faktist fem stjärnor på medium!



 Är det bara jag som saknar sommaren? Vill ha sol och värme, vill gå på festivaler. Vill tillbaka till Peace&Love för alla er som var där kommer en sommarlåt med Håkan Hellström! Den svenska sommaren är den finaste av dom alla!





Åker till Johan nu i helgen så vi syns efter helgen! Ha det bäst!


Jag å Johan

Kommentarer
Postat av: My Hansson

ofta du kan sådär svårt då??? :O

2008-11-20 @ 16:28:02
URL: http://www.myhansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0