Julklappar

Idag drar jag till Viksjöfors! Skönt att åka dit å umgås me Johan, han har varit hos mig nu i två dagar. Mys pys. På lördag ska vi åka till bollnäs och gå på erikshjälpen, kul att kolla efter häftiga möbler (om man hittar nått) Hehe.
Vad ska man önska sig i julklapp???
Har hittat en julklapp till mig själv iallafall, men va ska ja köpa till Johan, pappa, mamma osv?.... Hm
Alla affäere har så fina saker nu när man inte har råd att köpa saker till sig själv! Suck, vill ha fina underkläder till jul!

HM

Underkläder nått att önska sig?

Mustang

man kan ju köpa en sån här till sig själv, en mustang. Men näe det kanske blir lite dyrt! Haha

Kentbox

Present till mig själv? hoppas jag har varit tillräckligt snäll!? Hehe

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0